Content Clouds met RedHat Storage
Brightcove, een toonaangevende media-distribution bedrijf met klanten als Discovery, Philips, Nissan & The New York Times, is het best te omschrijven als een private YouTube. Bedrijven kunnen videodiensten afnemen om deze gericht te publiceren & distribueren op het internet.
Vanwege de grote hoeveelheid aan data die Brightcove met de dienst Video Cloud, opslaat voor haar klanten, bestond de behoefte aan een opslag die kan meegroeien, zowel in omvang als in beschikbaarheid en snelheid. Voor het cloud-based opslag systeem werd gekozen voor RedHat Storage.
“Bij het maken van de keus voor een nieuwe storage-oplossing waren schaalbaarheid en resiliency, doorslaggevende punten. RedHat Storage biedt deze functionaliteit met een kosten-efficiënte oplossing”, zegt Paret. “Red Hat Storage creëerd een fantastische oplossing voor ons door de combinatie van Open Source met commerciële ondersteuning.”
Brightcove heeft meer dan 4.000 klanten heeft in vijftig landen. Tweederde van de omzet wordt in Amerika gerealiseerd. Maandelijks worden er gemiddeld 743 miljoen streams ‘verzonden’, naar een publiek dat zich overwegend buiten Amerika bevindt.